23 Δεκεμβρίου 2010

Κι όταν λέμε εξυγίανση, εννοούμε εξυγίανση



Αποσπάσματα από την ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τίτλο "ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗΣ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε" και μετάφρασή τους στην καθομιλουμένη, προσφορά του ιστολογίου:

"Επίσης, οι τιμές των εισιτηρίων θα κυμαίνονται σε ανταγωνιστικά επίπεδα με άλλα χερσαία μέσα μεταφοράς για τις κοινές αμαξοστοιχίες".

Μετάφραση: Το εισιτήριο του μουτζούρη θα αυξηθεί τόσο, όσο να παραμένει καναδυό ευρώ φτηνότερο από του ΚΤΕΛ.

"Η τιμή των κοινών αμαξοστοιχιών θα είναι ανταγωνιστικές [sic] των τιμών των αντίστοιχων δρομολογίων του ΚΤΕΛ. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η τιμή στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Καλαμπάκα από 8,90 διαμορφώνεται στα 15 ευρώ την στιγμή που η τιμή του ΚΤΕΛ για το αντίστοιχο δρομολόγιο είναι 17 ευρώ. Το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα διαμορφωθεί στα 39 ευρώ παρόμοια με το ΚΤΕΛ".

Μετάφραση, δεν χρειάζεται, βλέπε ανωτέρω. Το δίνει και με παραδείγματα για τους βραδύστροφους.

"Η ενίσχυση του σιδηροδρομικού έργου με συμπληρωματικές οδικές μεταφορές που θα τροφοδοτούν τους σταθμούς του τρένου από μεγάλα αστικά κέντρα. ...Η Καλαμάτα και η Τρίπολη θα συνδεθούν οδικά με τον σταθμό της Κορίνθου και τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο αξιοποιώντας έτσι πιο αποτελεσματικά την υπάρχουσα οδική και σιδηροδρομική υποδομή".

Μετάφραση: Θες να ταξιδέψεις από την Αθήνα στην Καλαμάτα. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σου προσφέρει τη μοναδική δυνατότητα να πας από Αθήνα Κόρινθο με το τρένο και μετά να πάρεις λεωφορείο. Γιατί να μην πάρεις κατευθείαν λεωφορείο απ' την Αθήνα, μόνο αυτός που συνέλαβε το επιχειρησιακό σχέδιο το ξέρει και το κρατάει κρυφό.

"Τέλος, όλα τα προσωρινά καταργηθέντα δρομολόγια θα αξιολογηθούν συστηματικά και θα μελετηθούν δράσεις που θα μετατρέψουν τις γραμμές από ζημιογόνες σε βιώσιμες ή θα βρεθούν συμπληρωματικοί πόροι προκειμένου να ενταχθούν και πάλι στο δίκτυο".

Μετάφραση, ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι.

"Πόροι θα αναζητηθούν επίσης από Δήμους, Περιφέρειες και μεγάλες βιομηχανίες που λειτουργούν στις περιοχές με τα καταργηθέντα δρομολόγια".

Μετάφραση, αν θέλει η Αλεξανδρούπολη τρένο, να ξηλωθεί και να το πληρώσει.

"Οι τιμές των Inter City αμαξοστοιχιών θα διαμορφωθούν ανάλογα με την ανταγωνιστικότητα της γραμμής. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η τιμή στο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με το Inter City από 36,30 ευρώ διαμορφώνεται στα 55,20 ευρώ και χρόνο ταξιδίου λιγότερο των 5 ωρών".

Μετάφραση, αν θες να ταξιδέψεις με τα σούπερ-γρήγορα τρένα μας που πιάνουν εκπληκτικές ταχύτητες ίσαμε 100 χλμ./ώρα, όσο έπιαναν τα τρένα της Ευρώπης πριν σαράντα χρόνια δηλαδή, θα πληρώσεις κάτι παραπάνω.

"Τονίζεται ότι πρόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να εφαρμόσει σύντομα ένα σύστημα διαχείρισης εσόδου (yield management) που θα παρέχει εκπτώσεις σε επιβάτες που κλείνουν έγκαιρα εισιτήριο".

Μετάφραση, "σύντομα" σημαίνει όταν βρούμε κάποιον να μας εξηγήσει τι πα' να πει αυτό το, πώς τό 'πες; Α ναι, γιλντ μα-νάτζμεντ. Σύντομα. Σε καμιά δεκαριά τέρμινα, όχι παραπάνω.

Και το καλύτερο:

"Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πιστεύει ότι, αφού κατορθώσει να γίνει βιώσιμη με τις αναβαθμισμένες δυνατότητες που τις έχουν δοθεί [sic] από τον Ν. 3891/2010, σταδιακά και προγραμματισμένα, από τα μέσα του 2011 θα μπει σε πορεία ανάπτυξης και κερδοφορίας αποτελώντας το μέσο μεταφοράς επιλογής του Έλληνα Πολίτη".

Μετάφραση, αν ξαναπατήσει άνθρωπος σε τρένο εμένα να με χέσεις, κι έτσι σε καναδυό χρονάκια μάξιμουμ θα το έχουμε ρίξει τελείως έξω το μαγαζί και θα μπορέσουμε να το πουλήσουμε για πενταροδεκάρες, που είναι και ο σκοπός μας εξαρχής.


.

18 σχόλια:

  1. Αγαπητέ συνάδελφε,

    τα λες τόσο καλά που ό,τι και να προσθέσω δεν θα δώσει τίποτε ουσιαστικό...

    Να πω απλώς τον πόνο μου:
    - πόσοι άνθρωποι μπορεί να χάψουν αυτή την παραμύθα που είτε φτιάχτηκε από εγκεφάλους μικρότερους αυτού του αυστραλοπιθήκου, είτε με αποκλειστικό σκοπό να χρεωκοπήσουν οριστικά το μαγαζί (μάλλο συνδυασμός των δύο, αλλά ξεκινώντας από το δεύτερο).

    - ποιός άνθρωπος πιστεύει σήμερα ότι οι ταχύτητες και η άνεση που προσφέρει σήμερα ο ΟΣΕ στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη μπορεί να θεωρηθεί πρώτης γραμμής εξυπηρέτηση και επίτευγμα των σιδηροδρομικών μεταφορών; Μπράβο μας, το 2010 σε μία και μόνο γραμμή πιάνουμε ταχύτητες που είχαν οι ευρωπαϊκοί σιδηρόδρομοι πριν από όχι 40, αλλά 50 χρόνια.

    Τεσπα, κρίμα και πάλι κρίμα. Απλώς επιβεβαιώνεται ότι η ιστορία της οικονομικής κρίσης όχι μόνο δεν θα γίνει αφορμή διόρθωσης κακών κείμενων, αλλά θα μας σπρώξει βαθιά πίσω και στη μιζέρια και απλά στον χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακριβώς έτσι. Όπως τα λες, κι όπως τα λέει ο Ρογήρος. Τρένα RIP.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...και συμπληρώνω: όπως έγινε με τα τρένα στην Αγγλία, τα διάσημα κάποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάπως έτσι όλο και πιο συχνά όταν ακούω τη λέξω εξυγίανση, μου έρχεται στο μυαλό η λέξη ξεπάτωμα...

    Πέρασαν λοιπόν, ανεπιστρεπτί, οι ένδοξες εκείνες ημέρες που φοιτητές και φαντάροι συνωστίζονταν στα βαγόνια του μουτζούρη... τώρα όλοι με το κτελ, που πάει και πιο γρήγορα.

    @rogerios
    Τόσοι πολλοί που προκαλούν και σοκ και δέος! Και το καλύτερο, αν προσπαθήσει κάποιος να τους εξηγήσει, μάλλον θα τον χλευάσουν ως αριστεριστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και κάτι ακόμη. Ακούγοντας για ευθυγράμμιση κι εναρμόνιση με τα ευρωπαϊκά στάνταρ, ο Έλληνας θα έπρεπε να απαιτήσει το ίδιο επίπεδο παροχών και υπηρεσιών με αυτό του οποίου απολαύει ο μέσος Ευρωπαίος. Έ, λίγο να έχει ζήσει κανείς σε κάποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα, θα έχει καταλάβει τι σημαίνει ο σιδηρόδρομος για την καθημερινότητα του μέσου Γάλλου και Γερμανού. Και προσθέτω, σαν κλασσικός αφελής, τι οφέλη θα είχε η χώρα αν διέθετε ένα στοιχειώδες σιδηροδρομικό δίκτυο, τι ανάπτυξη και μεγαλύτερη παραγωγικότητα κι ό,τι άλλο θες. Αντ' αυτού, συνεχίζουμε με δίκτυο σχεδιασμένο για τις στρατιωτικές ανάγκες του 1880 (εξ ου και η, πολλές φορές, παρανοϊκή για τις σημερινές ανάγκες χάραξη της γραμμής), με μια επεκτασούλα για τις προπολεμικές, που "εξυπηρετεί" ένα μικρό τμήμα της χώρας με ταχύτητες άλλων εποχών και ανέσεις του 19ου αι. Και φυσικά η πονηρή λύση είναι μία: "αφού δεν τραβάει, ας το καταργήσουμε εντελώς". Λαμπρά! Το παραμύθι συνεχίζεται...
    [μα κι άλλες χώρες δεν έχουν σιδηρόδρομο, θα πουν κάποιοι. Ωραία, λέω εγώ, ας αποκτήσουμε το επίπεδο των αργεντίνικων ΚΤΕΛ κι εγώ θα φάω τη γλώσσα μου]

    @eskarina: Λες, έ; [Βαθύς αναστεναγμός απελπισίας]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπορει να μου εξηγησει κανεις γιατι θελουμε να εχουμε τραινα? Ειναι απλα θεμα cargo cult (http://en.wikipedia.org/wiki/Cargo_cult) θελουμε τραινα για να μοιαζουμε με καποια άλλη χωρα που εχει τραινα? Γιατι για μενα το γεγονος οτι το τραινο ειναι πιο φτηνο απο το ΚΤΕλ και παλι προτιμαει καποιος το ΚΤΕΛ ειναι τελειωτικο δειγμα οτι αυτη η γραμμη τραινου, ως εχει, ειναι εντελως αποτυχημενη!

    Γιατι πρεπει να υπαρχει "μουτζουρης" αν το ΚΤΕΛ επιτελει το ιδιο εργο πιο γρηγορα και ανετα?

    Γιατι να παταει ανθρωπος σε τραινο αν αυτο κοστιζει στο κρατος και στον ιδιο παραπανω αποσο το ΚΤΕΛ?


    Και ποιος ειπε οτι η ενισχυση των τραινων με άλλες οδικες μεταφορες δεν ειναι κατι λογικο που γινεται σε καλοφτιαγμενα συστηματα? Εδω ολοκληρη Βοννη (μεγαλυτερη απο καθε πολη της Πελοποννησου) απεκτησε εναν νεο σταθμο τραινου για Φρανκφουρτη καπου 15 χμ απο το κεντρο και για να πας εκει θες, μαντεψε, ναι, λεωφορειο ή τραμ. Παρομοιως, αργα τραινα τροφοδοτουν τους κεντρικους σταθμους που εχουν πιο γρηγορα κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια χαρα τα γράφεις. Το ξεπάτωμα έχει αρχίσει εδώ και τουλάχιστον 15 χρονάκια, με τις συνεχεις αναβολες ή/και καταργησεις δρομολογίων, τις καθυστερήσεις, κλπ. Πρώτα απο το δίκτυο Πελοποννήσου.
    Αν αυτα τα "σαμποτάζ" συνεβαιναν κατα λαθος ή σκοπίμως, κατόπιν έξωθεν εντολων, δεν γνωριζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επίσης, να ληφθει υπόψιν η παράλειψη να κατασκευαστει/προβλεφθει σιδηροδρομική γραμμή στη γέφυρα Ρίου Αντιρίου, η οποία θα εξάπλωνε το δίκτυο και στη Δυτικη Ελλάδα. Αντι για ανάπτυξη, συρρίκνωση. Αυτα ειναι τα χάλια μας και μετα ζητάμε καλλιγραφία απο της μυλωνούς τον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα δεν είπε κανείς ότι το τρένο *ως έχει* είναι πετυχημένο και πρέπει να διατηρηθεί έτσι. Αν ρωτάς εμένα γιατί *πρέπει* να έχουμε τρένα, θα σου απαντούσα πολύ απλά ότι πρώτον, αφού η υποδομή υπάρχει το λογικό είναι να εκσυγχρονιστεί και να λειτουργήσει σωστά, όχι να καταργηθεί, και δεύτερον ότι το τρένο έχει οφέλη (όπως περιβαλλοντικά) που δεν απεικονίζονται στους οικονομικούς δείκτες αλλά δεν είναι και ασήμαντα.

    Αλλά εν πάση περιπτώσει, δεν είναι καν αυτό το ζήτημα του ποστ. Το ζήτημα είναι ότι μας παρουσιάζουν σαν "εξυγίανση" μια δέσμη μέτρων που δεν μπορούν παρά να βουλιάξουν ακόμη χειρότερα τον σιδηρόδρομο. Ε, τουλάχιστον ας ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε.

    Όσο για το παράδειγμα της Βόννης, νομίζω καμία σχέση. Εδώ ο ΟΣΕ μας προτείνει ταξίδι στην Τρίπολη (=2 ώρες συνολικά) να το κάνουμε μισό με το τρένο-μισό με το λεωφορείο. Ε, μη μου πεις ότι αυτό είναι επιχειρηματικό πλάνο που έχει την παραμικρή πιθανότητα επιτυχίας, θα φάω τα μουστάκια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δείτε και αυτό που είχε μπαζζάρει ο συνάδελφος Αναγνωστόπουλος προ καιρού, έχει ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να προσθεσω και το σχολιο που αφησα στο buzz:

    Το πραγμα του ξεπατώματος του σιδηρ/κου δικτύου δεν μου φαινεται και τόσο καθαρό, δεδομένης της απελευθερωσης του κλειστού επαγγέλματος των μεταφορέων. Θα τιγκάρουν οι δρομοι φορτηγά, με άγνωστα (ή γνωστα) αποτελέσματα: αύξηση εσόδων απο διόδια, αυξηση αριθμού ατυχημάτων, φθορά οδοστρωμάτων, κλπ.
    Νομιζω, δλδ, οτι ειναι κυρίως θεμα μεταφορων εμπορευματων και όχι τόσο επιβατών, οι οποίοι βολεύονται και με άλλους τρόπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στο ενδιάμεσο θα πάνε τη βενζίνη στα δύο ευρώ το λίτρο οπότε να είναι μεν το τρένο πανάκριβο αλλά φθηνότερο από τα άλλα μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Μα δεν είπε κανείς ότι το τρένο *ως έχει* είναι πετυχημένο και πρέπει να διατηρηθεί έτσι. Αν ρωτάς εμένα γιατί *πρέπει* να έχουμε τρένα, θα σου απαντούσα πολύ απλά ότι πρώτον, αφού η υποδομή υπάρχει το λογικό είναι να εκσυγχρονιστεί και να λειτουργήσει σωστά, όχι να καταργηθεί"


    δηλαδη αφου κατι δεν παει καλα και δεν το θελει κανεις, ας ριξουμε περισσοτερα λεφτα σε αυτο?

    "και δεύτερον ότι το τρένο έχει οφέλη (όπως περιβαλλοντικά) που δεν απεικονίζονται στους οικονομικούς δείκτες αλλά δεν είναι και ασήμαντα."

    εχεις κοιταξει τις σχετικες μελετες κοστους οφελους? Τι ειναι πιο φτηνο, μια γραμμη τραινου για Καλαματα που θελει τεραστια επιδοτηση για να μπει επιβατης μεσα (εδω ειναι σχεδον τσαμπα το εισιτηρειο και παλι αδεια τα τραινα!) ή ξερω γω μια ανεμογεννητρια? Ή ας πουμε να αντικαταστησουμε τα χιλιαδες κλιματιστικα που κρεμονται σαν τσαμπια στα κτιρια του δημοσιου με πιο πρασινες τεχνολογιες?


    "Το ζήτημα είναι ότι μας παρουσιάζουν σαν "εξυγίανση" μια δέσμη μέτρων που δεν μπορούν παρά να βουλιάξουν ακόμη χειρότερα τον σιδηρόδρομο. Ε, τουλάχιστον ας ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε. "

    και ποιος ειπε οτι εξυγιανση σημαινει επκεταση και οχι εξορθολογισμο του δικτυου? Μια χαρα ξερουμε για τι μιλαμε, για σχεδιασμο ενος υγιους δικτυου, οχι ενος τρομερα ζημιογονου που δεν συμφερει και κανεναν τελικα!

    "Όσο για το παράδειγμα της Βόννης, νομίζω καμία σχέση. Εδώ ο ΟΣΕ μας προτείνει ταξίδι στην Τρίπολη (=2 ώρες συνολικά) να το κάνουμε μισό με το τρένο-μισό με το λεωφορείο. Ε, μη μου πεις ότι αυτό είναι επιχειρηματικό πλάνο που έχει την παραμικρή πιθανότητα επιτυχίας"

    ας κλεισει λοιπον εντελως η γραμμη, αφου ειναι ευκολοτερο το λεωφορειο!! Δικιο εχεις, προσπαθουν παλι να κανουν πολιτικαντικες μεσοβεζικες λυσεις που ολους θα ενοχλησουν. Ας κλεισει απλα καθε γραμμη που προσφερει λιγοτερο στην κοινωνια αποσο κοστιζει. Τοσο απλα.

    Και αν αυτο σου φαινεται περιεργο, πες μου απλα γιατι δεν φτιαχνουμε τραινα για Μυκονο ξερω γω (δεν ειναι τεχνικη αδυναμια, να εισαι σιγουρος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κοίτα, επιμένεις να μου μετατοπίζεις το θέμα του ποστ, το οποίο δεν είναι αν η Ελλάδα χρειάζεται ή όχι τρένα (σιγά μη λύσουμε τέτοιο ζήτημα στα σχόλια ενός μπλογκ) αλλά ότι το εμφανιζόμενο ως σχέδιο εξυγίανσης δεν μπορεί παρά να βουλιάξει τον ΟΣΕ εντελώς: έχεις μια ελλειμματική επιχείρηση η οποία α) μειώνει την γκάμα των υπηρεσιών που προσφέρει, β) αυξάνει μέχρι 100 % τις τιμές της, γ) δεν προχωρά σε κανενός είδους ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών της, και δ) κάνει όλα τα ανωτέρω ταυτοχρόνως! Είναι ποτέ δυνατόν αυτή η επιχείρηση να ορθοποδήσει και να καταστεί κερδοφόρα;
    Δεν είναι "εξορθολογισμός" αυτό, μην παλαβώσουμε κιόλας. Είναι μια καταδικασμένη εκ των προτέρων κίνηση, η οποία το μόνο που μπορεί να πετύχει είναι να μειώσει σχετικά τα ελλείμματα (σε απόλυτους αριθμούς), μόνο και μόνο επειδή θα μειωθεί δραστικά ο κύκλος εργασιών της επιχείρησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάντως εγώ σήμερα
    Σας εύχομαι
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
    με Υγεία, Αγάπη και Χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο ΟΣΕ είναι, επί πολλά χρόνια, ένα "πτώμα" σε "αποσύνθεση" που κανείς δεν τολμά να το "θάψει", για να μην χάσουν την δουλειά τους οι "συντηρητές".

    Τώρα που τα λεφτά τελείωσαν, σταδιακά το "ακρωτηριάζουν"........

    Προφανώς, δεν έχει καμία αξία αφού κανείς δεν ενδιαφέρθηκε μέχρι τώρα να τον αγοράσει, εκτός από παλιοσίδερα.....

    ΥΓ
    Το κακό με τα "πτώματα" στη Ελλάδα είναι ότι αργούμε τόσο πολύ να τα θάψουμε που στο τέλος "δηλητηριάζουν" και τους υγιείς.

    Χρόνια Πολλά & Χριστός Ανέστη (μετά από τόσα πτώματα...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και να μην ξεχνάμε πως πριν απ' την 'εξυγίανση' που θα κάνουμε, φορτώσαμε και τα 9 δις έλλειμμα που είχε στο ..δημόσιο χρέος !!...

    Έπιτρέψτε μου και ένα μικρό σχόλιο στην ερώτηση του φίλου SG 'ας μου πει κάποιος γιατί να θέλουμε τρένα' κλπ...

    Αγαπητέ φίλε, κατ αρχήν δεν μας πολυρωτάν τελαυταία για το τί 'θέλουμε'. Ούτε τα δώρα 'θέλαμε' να μας κόψουν, αλλά μας τα 'κοψαν'. Εάν λοιπόν βάζετε ζήτημα 'δημοκρατίας' καλύτερα απευθύνετέ το στον κ. Πετσάλνικο, που δέχεται με την διαδικασία του κατεπείγοντος ..πολυνομοσχέδια...

    Φαντάζομαι λοιπόν, πως μιλάτε για το οικονομικό ζήτημα. Γιατί να 'θέλουμε' κάτι που δεν μας 'συμφέρει'.

    Λοιπόν, ούτε δημόσια σχολεία μας συμφέρει να έχουμε. Καθόλου δεν μας συμφέρει να πηγαίνει σώνει και καλά εννιά χρόνια στο σχολείο το παιδί που 'δεν τα παίρνει'. Γιατί;; Κοστίζει άνευ λόγου. Ούτε δημόσια νοσοκομεία μας συμφέρει να διατηρούμε. Γιατί να περιθάλπτεται ο άνεργος, ο μετανάστης, ο φτωχός;; Τελείως ασύμφορο. Ούτε στρατό μας συμφέρει να έχουμε. Εάν καλέσουμε μάλιστα τους Τούρκους να συνεκμεταλλευτούμε το Αιγαίο, θα μπορούσαμε να μην έχουμε καν Υπουργείο Άμυνας, πράγμα που θα μας συνέφερε πάρα πολύ οικονομικώς...

    Θέλω να πω, θές να τον πουλήσεις τον ΟΣΕ πούλα τον, εάν είσαι τόσο 'φιλελεύθερος'. Αλλά πρώτα νοικοκύρεψέ τον. Πιάσε τους ομορφότερους πέτρινους σταθμούς που διαθέτεις στείλε εκεί αυτούς που τώρα δεν ξέρεις που να τους μετατάξεις, και αξιοποίησέ τους τουριστικά. Αναμόρφωσε τις γραμμές, πάρε καινούριες μηχανές, βάλε ρεύμα, δώσε ταχύττα. Εξορθολόγισε τις εμπορευματικές μεταφορές σου, κέρδισε πελάτες απ' τους πανάκριβους φορτηγατζήδες. Κι αφού τα κάνεις όλα αυτά πρώτα, και τον κάνεις κουκλί, ΤΟΤΕ πούλα τον στην τιμή που πρέπει. Αυτό θα το έλεγα εγώ μαγκιά και πολιτική και οικονομική.

    Διότι τώρα, ακολουθείς την ανάποδη πορεία. Απαξιώνεις, αφήνεις να χρεωκοπήσει, κόβεις κομμάτια και τα πουλάς κοψοχρονιά στον πρώτο αρπακολλατζή 'επιχειρηματία'. Αυτό το έκανα κι εγώ, που δεν ζητάω καμιά ψήφο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χασοδίκη έπιασες ένα θέμα που με αφορά επαγγελματικά.

    Δεν θέλω να χαλάσω πάλι τη διάθεσή μου, μόνο να πω, εκ πείρας πια, ότι η εξυγίανση τους οδηγεί σε εξαφάνιση.

    Προτιμώ να σου ευχηθώ από καρδιάς, ό,τι καλύτερο με τη νέα χρονιά φίλε μου.

    Χρόνια Πολλά
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ενστάσεις και ισχυρισμοί
κατατίθενται μόνον εγγράφως
(Χασοδίκειος Πολιτική Δικονομία, άρθρον 228)