tag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post6494967003133671828..comments2023-10-07T16:26:30.711+03:00Comments on xasodikis: Λογοκρισία στο διαδίκτυο; (μέρος ΙΙ)xasodikishttp://www.blogger.com/profile/17240165817031458387noreply@blogger.comBlogger16125tag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-53592121009498739802007-11-27T21:56:00.000+02:002007-11-27T21:56:00.000+02:00Άντε καλή μας μελέτη λοιπόν!(όποιος κακόβουλος είπ...Άντε καλή μας μελέτη λοιπόν!<BR/><BR/>(όποιος κακόβουλος είπε ότι οι νομικοί τριχοτομούμε την τρίχα, να του καεί το βίντεο :))xasodikishttps://www.blogger.com/profile/17240165817031458387noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-15443400995665207602007-11-27T21:33:00.000+02:002007-11-27T21:33:00.000+02:00Όταν εμπλέκεται ο νόμος σε κάποιο ζήτημα απ' ευθεί...Όταν εμπλέκεται ο νόμος σε κάποιο ζήτημα απ' ευθείας εμπλέκεται και η εκάστοτε εξουσία η οποία λειτουργεί και ως θεματοφύλακας συν τοις άλλοις.<BR/><BR/>Τέλος πάντων, η συζήτηση περί αυτού του ζητήματος δεν έχει τέλος γιαυτό είναι προτιμότερο να συμφωνήσουμε στο θέμα του ορισμού και να μας μείνει για μελέτη μόνο ο "σκοπός".<BR/><BR/>Ο αναγνώστης σουAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-35411588225501532252007-11-27T12:52:00.000+02:002007-11-27T12:52:00.000+02:00ανώνυμεΟ λεξικογραφικός ορισμός δεν σταματά στο "τ...ανώνυμε<BR/><BR/>Ο λεξικογραφικός ορισμός δεν σταματά στο "της τέχνης", συνεχίζει στο "με σκοπό": αυτόν τον σκοπό πρέπει να ψάχνουμε πάντα να βρούμε.<BR/><BR/>Άλλο είναι οι αρχές και οι επιδιώξεις μιας εξουσίας, και άλλο οι απαραίτητοι κανόνες λειτουργίας μιας κοινωνίας, που εναπόκειται στην εξουσία να τους διαφυλάξει.<BR/><BR/>Η λογοκρισία και η ελευθερία έκφρασης είναι έννοιες ξεχωριστές βέβαιαxasodikishttps://www.blogger.com/profile/17240165817031458387noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-76721333584147301322007-11-27T11:37:00.000+02:002007-11-27T11:37:00.000+02:00Πολύ καλά κάνεις και διαφωνείς μαζί μου, αγαπητέ μ...Πολύ καλά κάνεις και διαφωνείς μαζί μου, αγαπητέ μου συγγραφέα, αλλά αυτή η αποφθεγματική φράση απορρέει από τον ορισμό της λέξης "λογοκρισία" που ανέφερες:<BR/><BR/>"Λογοκρισία: ο προληπτικός ή κατασταλτικός έλεγχος που ασκεί μια εξουσία στα μέσα ενημέρωσης, στα έργα του γραπτού λόγου, τα θεάματα, τα δημιουργήματα της τέχνης, με σκοπό να εμποδιστεί η διάδοση πληροφοριών και ιδεών αντίθετων προς Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-6643900710769401792007-11-23T14:44:00.000+02:002007-11-23T14:44:00.000+02:00xasodikis"Το myspace είναι δωρεάν": όχι βέβαια!!! ...<I><B>xasodikis</B>"Το myspace είναι δωρεάν": όχι βέβαια!!! Όπως ξέρεις, τίποτα δεν είναι δωρεάν.</I><BR/><BR/>σημασία έχει ο χαρακτήρας της σύμβασης.<BR/><BR/><I><B>xasodikis</B>Το παραγύρισες στο νομικό φίλε, αλλά εν πάση περιπτώσει...</I><BR/><BR/>Συμπαθάτε με (κοκκίνισμα)...<BR/>πάω να δουλέψω κάνα τραγούδι καλύτερα!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-54831940401120817222007-11-23T14:33:00.000+02:002007-11-23T14:33:00.000+02:00ΚουκΤο παραγύρισες στο νομικό φίλε, αλλά εν πάση π...Κουκ<BR/><BR/>Το παραγύρισες στο νομικό φίλε, αλλά εν πάση περιπτώσει...<BR/><BR/>Στο ερώτημα περί αγωγής: δεν είμαι τόσο σίγουρος. Η νομική βάση θα μπορούσε να είναι η προσβολή της προσωπικότητας (57 ΑΚ). <BR/>Επίσης, και με νομική βάση την αντισυμβατική συμπεριφορά, θα πρέπει να ορίσεις τι εννοείς ως τέτοια -και μέσω αυτού ξαναγυρνάς στον υπέρμετρο περιορισμό της ελευθερίας έκφρασης.<BR/>Αλλά xasodikishttps://www.blogger.com/profile/17240165817031458387noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-82607988632904794622007-11-23T12:00:00.000+02:002007-11-23T12:00:00.000+02:00κουκοδήμος..>τότε η εν λόγω αγωγή θα απορριπτόταν ...<I><B>κουκοδήμος..></B>τότε η εν λόγω αγωγή θα απορριπτόταν ως ουσία αβάσιμη.</I><BR/><BR/>Με συγχωρείτε, ως νόμω αβάσιμη είναι το ορθό.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-47705353052899420302007-11-23T11:56:00.000+02:002007-11-23T11:56:00.000+02:00xasodikis..>η αντισυμβατική συμπεριφορά του παρόχο...<I><B>xasodikis..></B>η αντισυμβατική συμπεριφορά του παρόχου που άσκησε με τρόπο καταχρηστικό τα δικαιώματά του από τη σύμβαση, και που εσύ θεωρείς ότι τεχνικά δεν συνιστά λογοκρισία γιατί λείπει το στοιχείο της εξουσίασης, εξισώνεται με τη λογοκρισία ως προς το παραγόμενο αποτέλεσμα.<BR/>(...)Εξακολουθώ πάντως να πιστεύω ότι το κρίσιμο στοιχείο δεν είναι η εξουσίαση αλλά η σχέση Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-70441047281825330892007-11-22T23:25:00.000+02:002007-11-22T23:25:00.000+02:00Η οποιαδήποτε παρέμβαση στον Λόγο συνιστά πράξη λο...Η οποιαδήποτε παρέμβαση στον Λόγο συνιστά πράξη λογοκρισίας ανεξάρτητα εαν είναι θεμιτή, προσυμφωνημένη, αρεστή, δίκαιη, νόμιμη, ηθική ή όχι.<BR/><BR/>Στην περίπτωση βέβαια παράβασης προσυμφωνημένων κανόνων δεν νομίζω να υπάρχει δικαίωμα παραπόνου, όμως παραμένει το δικαίωμα της κριτικής.<BR/><BR/>Η πιο σωστή τακτική θα ήταν αν όλες αυτές οι ελεύθερες θέσεις ηλεκτρονικής διακίνησης ιδεών είχαν, Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-77988498922771652312007-11-22T20:43:00.000+02:002007-11-22T20:43:00.000+02:00ημουν ετοιμη να εκθεσω τη γνωμη μου μεχρι που διάβ...ημουν ετοιμη να εκθεσω τη γνωμη μου μεχρι που διάβασα την καταλαθος προσφωνηση xazodikis<BR/>:))<BR/><BR/>θα επανελθω μόλις σταματήσουν τα δακρυα απο τα γελια!<BR/>:Dalepoudahttps://www.blogger.com/profile/15685321695972223226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-13944182079742895692007-11-22T19:40:00.000+02:002007-11-22T19:40:00.000+02:00Κουκοδήμος (Αντώνης)Λίγο πολύ το ίδιο πράγμα λέμε,...Κουκοδήμος (Αντώνης)<BR/><BR/>Λίγο πολύ το ίδιο πράγμα λέμε, ας το τοποθετήσω λοιπόν αλλιώς: η αντισυμβατική συμπεριφορά του παρόχου που άσκησε με τρόπο καταχρηστικό τα δικαιώματά του από τη σύμβαση, και που εσύ θεωρείς ότι τεχνικά δεν συνιστά λογοκρισία γιατί λείπει το στοιχείο της εξουσίασης, εξισώνεται με τη λογοκρισία ως προς το παραγόμενο αποτέλεσμα. <BR/><BR/>Εξακολουθώ πάντως να πιστεύω xasodikishttps://www.blogger.com/profile/17240165817031458387noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-3812164473552040612007-11-22T19:23:00.000+02:002007-11-22T19:23:00.000+02:00Κατ' αρχάς, πρέπει να ορίσουμε τι εννοούμε ως "γυμ...<I>Κατ' αρχάς, πρέπει να ορίσουμε τι εννοούμε ως "γυμνό":(...)</I><BR/><BR/>Ως και ο Νίκος επισημαίνει, σύμφωνα με την τελολογική ερμηνεία (το "που το πάει το πράμμα" δηλ.), ο όρος "γυμνό" αποκτά μια οιονεί (="σαν να..") νομική έννοια. Καταλαμβάνει τις περιπτώσεις, από τις οποίες μπορεί να προκύψει προσβολή της αιδούς κάποιου άλλου χρήστη.<BR/>Το χυδαίο ή προκλητικό προσδιορίζεται βέβαια Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-71710757506344788872007-11-22T14:23:00.000+02:002007-11-22T14:23:00.000+02:00Ανώνυμε Β'Όχι και χαζοδίκης :)Ανώνυμε Β'<BR/><BR/>Όχι και χα<B>ζ</B>οδίκης :)xasodikishttps://www.blogger.com/profile/17240165817031458387noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-10839362919066317692007-11-22T13:40:00.000+02:002007-11-22T13:40:00.000+02:00Εύστοχες και επί της ουσίας οι παρατηρήσεις και τα...Εύστοχες και επί της ουσίας οι παρατηρήσεις και τα σχόλια του xazodikis<BR/>Όποιος κατήγγειλε την samiamidi πρέπει να χαρακτηριστεί επιεικώς "κακόβουλος"Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-62849737048337195502007-11-22T13:16:00.000+02:002007-11-22T13:16:00.000+02:00Εδώ πάντως εγώ δεν εξετάζω το τι είναι τέχνη και τ...Εδώ πάντως εγώ δεν εξετάζω το τι είναι τέχνη και τι όχι (θα μπλέξουμε...), αλλά τι είναι από τεχνικής σκοπιάς έργο τέχνης: ένας πίνακας ή ένα άγαλμα ορίζεται ως "έργο τέχνης" ανεξάρτητα από την καλλιτεχνική του αξία (που μπορεί να είναι διαφορετική για τον καθένα).xasodikishttps://www.blogger.com/profile/17240165817031458387noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-212847213873383057.post-89328673525687850342007-11-22T12:33:00.000+02:002007-11-22T12:33:00.000+02:00Υπάρχει διαφορά τέχνης από το γυμνό. Είναι μεγάλος...Υπάρχει διαφορά τέχνης από το γυμνό. Είναι μεγάλος πονοκέφαλος στην αμερική το τι είναι τέχνη. Τα πινακάκια της σαμιαμιδι είναι τέχνη και δεν έπρεπε να κατέβουν. Αν τους έκανε καμιά αγωγή στο Αμέρικα μπορεί κάτι να έβγαζε. Δεν είναι μόνο η λογοκρισία αλλά και η προσβολή.Anonymousnoreply@blogger.com